Wersje językowe
Reklamacje
Formularz reklamacyjny
 
Do zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz z linku poniżej.
 
 
 
Po wysłaniu do nas zgłoszenia przez formularz internetowy, poinformujemy o statusie reklamacji oraz czy została rozpatrzona pozytywnie, czy negatywnie.
Warunkiem rozpatrzenia przez nas reklamacji jest dołączenie do formularza minimum dwóch zdjęć ukazujących uszkodzony produkt.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ wypełniony wraz z minimum dwoma zdjęciami reklamowanego produktu oraz wady.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Po pozytywnym rozpatrzeniu przez nas reklamowanego towaru, należy wysłać go na adres: ul. Opatowicka 16, 52-028 Wrocław

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Jeśli do tego czasu nie odpowiemy oznacza to, że nie otrzymaliśmy Twojego zgłoszenia i prosimy o ponowny kontakt.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Zespół Sklepu Fastons

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 450,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium