

Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ wypełniony wraz z minimum dwoma zdjęciami reklamowanego produktu oraz wady.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Po pozytywnym rozpatrzeniu przez nas reklamowanego towaru, należy wysłać go na adres: ul. Opatowicka 16, 52-028 Wrocław
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Jeśli do tego czasu nie odpowiemy oznacza to, że nie otrzymaliśmy Twojego zgłoszenia i prosimy o ponowny kontakt.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Zespół Sklepu Fastons



