Info@fastons.pl
telefon
+48 734 120 777
Adres
ul. Opatowicka 16
52-028 Wrocław
JESTEŚMY OTWARCI
Możliwy odbiór osobisty
Poniedziałek — Piątek
8:00 – 16:00
Napisz do nas
Popularne Pytania
Czy jest coś, w czym moglibyśmy Ci pomóc? Skontaktuj się z nami!
Kurier, DHL, INPOST, Paczkomaty INPOST
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie wypełnionego dokumentu prosimy wysłać na info@fastons.pl
Formularz odstąpienia od umowy zakupu
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Opatowicka 16, 52-028 Wrocław nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
W sklepie fastons.pl dostępne są następujące formy płatności:
– Przelew na konto
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru otrzymasz mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Dane do przelewu:
WIRE SOLUTIONS Grzegorz Bednarz
ul. Opatowicka 16, 52-028 Wrocław
ING Bank Śląski S.A.
55 1050 1575 1000 0090 8106 9206
W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.
– Płatności elektroniczne
Wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu.
Po wyborze swojego banku zostaniesz przekierowany na jego stronę internetową w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie.
– Pobranie
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.
– Gotówka
Płatność gotówką w momencie odbioru osobistego w siedzibie firmy:
ul. Opatowicka 16, 52-028 Wrocław
Do zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz z linku
poniżej.
Po wysłaniu do nas zgłoszenia przez formularz internetowy poinformujemy o statusie reklamacji oraz czy została rozpatrzona ona pozytywnie, czy negatywnie.
Warunkiem rozpatrzenia przez nas reklamacji jest dołączenie do formularza minimum dwóch zdjęć ukazujących uszkodzony produkt.
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go na podstawie rękojmi. Wypełnij formularz reklamacyjny wypełniony wraz z minimum dwoma zdjęciami reklamowanego produktu oraz wady, jaką posiada.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Po pozytywnym rozpatrzeniu przez nas reklamowanego towaru należy wysłać go na adres: ul. Opatowicka 16, 52-028 Wrocław
W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Jeśli do tego czasu nie odpowiemy, oznacza to, że nie otrzymaliśmy Twojego zgłoszenia i prosimy o ponowny kontakt. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym
Regulaminie sprzedaży.
Zespół Sklepu Fastons